Quale buffer hè u megliu per a vostra fase mobile HPLC?
A scelta di u buffer ghjustu per a vostra Fase Mobile HPLC hè cruciale per a separazione di a separazione ottima è fiducia. I buffers ghjucanu un rolu significativu in cuntrullendu PH, chì affettanu direttamente a retenzione è l'aletion di analisi, in particulare quelli chì sò ionizable. Eccu ciò chì avete bisognu à cunsiderà quandu selezziunate u megliu buffer per a vostra applicazione.
1️ capisce e vostre analetti
A scelta di Buffer hà dipende largamente da u pka di e vostre analisi. Ideale, u PH di a vostra fasa mobile deve esse in ± 1 unità di u pka di u buffer per assicurà a capacità di buffering efficace. Per esempiu, se u vostru Analista hà un pka di 4.5, un buffer di fosfativu cù un panka intornu à stu valore seria adattatu, chì permette di mantene l'analisi in u so state di l'ionizazione desiderata.
2️ tipi buffer
Buffers fosfatichi: largamente usati per via di a so gamma di buffering efficace (PH 2-8). Sò cumpatibili cù parechje analisi è furnisce una bona stabilità.
Buffers Acetate: Adatta per Applicazioni PH Basso, tipicamenti chì varieghja da u ph 3.6 à 5.6. Sò efficaci per analetti acidi.
I buffers TRIS: In solitu usati in applicazioni biologiche, particularmente per proteine, ma ùn pò micca esse ideale per a rilevazione di uv.
3️ CONSIDERI CONSIBILITÀ
Assicuratevi chì u buffer sceltu hè cumpatibile cù u vostru sistema HPLC è a fase staziunale di a vostra colonna. Certi buffi, cum'è citrate, ponu corrode. Confonenti azzoli inoscenti per u tempu, dunque cunsiderate l'effetti à long termine in u vostru equipamentu.
4️ COBER CUFFER CONCENTRAZIONE
Una cuncentrazione di 25-50 mm hè tipicamente efficace per a maiò parte di l'applicazioni. I cuncentrazioni più boni ponu migliurà a forma è a risoluzione di u piccu, ma pò ancu guidà à a sacchetta aumentata è precipitazione potenziale.