4ml 13-425 mischjà u collu di u collu nd13
U spettrometria di cromatografia di gasu (GC-MS) hè largamente usatu per a prova di droga per via di a so alta sensibilità, specificità, è affidazione di una larga gamma di sustanzi. Eccu i mutivi principali perchè GC-MS hè cunsideratu u "standard d'oru" per a prova di droga:
Sensibilità alta è specificità
Rilevazione di Trans: GC-MS pò identificà cuncentrazioni estremamente bassi di droghe, di detectà sustanzi cum'è minutu cum'è 1 picogramma in i campagne urine. Stu livellu di sensibilità hè cruciale per l'usu accuratamente l'usu di droghe.
Identificazione specifica: A tecnulugia pò distingue trà una larga gamma di droghe è i so metaboliti, chì permettenu di manghjà precisa chì pò esse presente in materni biologichi.
Scurda di droga
Garma di droga: GC-MS pò schermu per centinaie di droghe sferenti simultaneamente, facendu utili per i dui terapeutichi è di droghe di abusu. Questa funzione hè particularmente utile in a toxicologia clinica è investigazioni forensiche.
U test cunfirmatariu: Mentre a prenentazione iniziale pò utilizà menu metudi sofisticate cume Immunicasmi, GC-MS hè spessu usata per via di un test cunfermariu da questi teste indiani.
Confortunità rigulatoriu
I requisiti standard: altri industri stelle, cumprese quelli regulati da u Dipartimentu di Trasportu (Dot), dumandate l'usu di GC-Ms. Stu requisitu regulatore enfasi a so impurtanza in l'assicuranza di i risultati di e teste precisa.
Limitazioni indirizzi
Minimizà False pusitività: A specificità di GC-MS significativamente u risicu di falsi pusitivi chì ponu accade aduprendu metudi di prova menu precisi. Questa affidabilità hè critica in i paràmetri legali è medichi, induve i risultati precisi sò u paraca.
Adattabilità: Benchì GC-MED hà limitazioni, cum'è a necessità di a preparazione per certa tombu, pò sempre chì a disattivazione cume a disabilità termale di i cumposti sò analizati.
In riassuntu, gC-MS hè favuritu per a prova di droga per via di a so sensazione di drogale è specifica, a capacità di a interrettu, è di a minima di minimi positivi. Queste caratteristiche facenu un strumentu preziosu in paràmetri clinichi è forensici.