Guida per selezziunà HPLC VIALE septa di u rendimentu ottimali
Notizie
Casa > FAQ
Categorie
Inquilla

Cumu sceglie u Drittu HPLC VIPP VIALE septa per u vostru solvente?

23 dicembre, 2024

U francomatografia di alta rendiment liquidu (HBLC) hè una tecnica antica impurtante usata in Diversi Fiori cume farmaceutiali, analisi ambientale, aniche di cibo. Un cumpunente chjave di un sistema HPLC hè u septu vial, chì serve cum'è una chjusa per u vial. Un Septum Vial hè una chjusura chì si mette a apertura vial, permettenu a penetrazione di l'agulla mentre mantene una sega sicura per prevene a contaminazione è evaporazione. Deve esse cumpatibili cù u solvente chì sò analizati è duverebbe resistisce à e cundizioni di prucessu HPLC.


Impurtanza di selezziunà a seceta diritta

A scelta di u septum ghjustu hè criticu à:

Impedisce a contaminazione: sustanzi incompatibili ponu segellà in a mostra o reagisce cù u solvente.

Assicurà un sigillo propiu: una bona sigilla chì impedisce a perdita di mostra è mantene integrità.

Facilità in parechje iniezioni: Qualchese septa sò pensati per esse riutilizzabili senza degradazione.

Vulete sapè cunnosce cunniscenze cubbenu di ptferone \ / silicone, septa, per piacè verificà questu articulu: Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè: 137 Pre-Slit PTFER \ / silicone septs septs


HPLC VALE TIPI DI MATERIALE DI SEPTA

I materiali sfarenti anu e diverse proprietà chì afecta u so rendimentu in applicazioni HPLC. E seguenti sò i materiali sò cumunimenti utilizati in a marti di u mullizzu di HPLC:


1. PTFE (poltetrafluofiloetilene)

Caratteristiche: PTFe hà excelente resistenza chimica, hè altamente inerte è ponu risistiri di solventi aggressivi.

UTI: Micca adattatu per parechje iniezioni o almacenamiento à longu tempu per a so incapacità di rinfriscà dopu à esse puntuatu, facendu ideale per applicazioni unichi.

Resistenza alta in temperatura: risistenze temperature finu à 260 ° C.

Costu: In generale ecunomicu cumparatu cù altri materiali.


2. PTFERU \ / silicone septa

Caratteristiche: combina a resistenza chimica di ptafe cù a risalabilità di u silicone.

UTI: Cunsigliatu per parechje iniezioni è almacenamentu di mostra per via di a so risalabilità eccellente.

RENDENTEMEND Temperatura: EFFETPUTU DO -40 ° C à 200 ° c.

Autoclavoble: Adatta per i prucessi di sterilizazione.

3. Pre-cut pTfe \ / silicone septa

Caratteristiche: cuncepitu per minimizzà u correttu quandu utilizanu agulli sfieddi Reduce a furmazione di vacu in vials.

Utilizazione: Adatta per applicazioni induve u cuntattu di agulla frequente hè necessaria senza l'integrità di u septu di u septu.

Randi a temperatura: simili à PTFE \ / °, -40 ° à 200 ° c.

4. Gomma mail

Proprietà: Bona pusizioni di sealing, ma a resistenza chimica limitata cumparatu cù PTEFE.

Utilizazione: Adatta per soluzioni aquenti è solventi menu aggressivi; pò esse usatu in applicazioni chì necessitanu un sigillante.

Resistenza di Temperatura High: Bood in temperature più bassi, ma pò degrade in temperature alta o cù solventi aggressivi.


5. Viton

Proprietà: In altamente resistente à i sustanzi chimichi aggressivi è conserva una capacità di risaltu dopu à u puntu.

Utilizazione: Considerava l'ultimu risorse per via di u costu altu; Adattazione per l'applicazioni induve altri materiali anu fiascatu.

Resistenza di a Temperatura High: Effettiva à alta temperature, ma esige una manipulazione attente à causa di a so rigidità.


Fattori per cunsiderà quandu selezziunate HPLC VIALE septa


1. Compatibilità chimica

A prima cosa à cunsiderà hè a cumpatibilità chimica di u materiale di u Settembine cù i solventi chì pensate à aduprà. I materiali sfarenti anu una tolleranze sfarenti à i sustanzi chimichi:


PTFE (polyetrafluhyléEHYLYYLene): Pttfe hè cunnisciutu per a so eccellente Resistenza chimica è hè adattata per una larga gamma di solveni, cumprendu e chimiche corrosi. Hè spessu usatu in cumminazione cù altri materiali.

Silicone: Amapta septa sò flessibili è pò esse realizatu dopu a petrazza di l'agulla, facendu elli adattati per iniezioni ripetute. Tuttavia, ùn ponu micca esse cumpatibili cù tutti i solventi.

Butyl Rubber: Stu materiale hà una bona prupietà, ma hà una resistenza chimica limitata in paragunatu cù PTFE.

PTFe \ / Silicone composite: combina i vantaghji di traminduiali, cù una bona cumpatibilità è una reselabilità chimica.


2. U tippu di solvente

U tippu di solvente usatu hà ancu influenzà a selezzione di u Septum:

Soluzioni AQUAOSI: Per solventi basati in acqua, silicone o ptto \ / silicone septa sò spessu cunsigliate per via di a so cumpatibilità eccellente.

Solventi organici: Per a solventi organiche cum'è u methanol o acetostrile, pttfe o pteicone compositi sò preferite per via di a so escelente resistenza chimica.

Chimiche Corrosive: Per i solventi altamente corrosivi cum'è l'acidi forti o basi, PTFE hè spessu a megliu scelta.


3. Sigillà u performance

A capacità di un septum per rinfriscà dopu una puntuazione di l'agulla hè critica per mantene l'integrità di mostra:

Slat vs Design non Slat: Qualchese septa anu slits per facilità l'inserimentu di l'agulla, ma questu pò affettà a sigillata cù u tempu. I disinni non slit furnisce un sigillo più strettu, ma pò esse bisognu di più forza quandu injecting.

RESEALABILITÀ: Cercate a septa chì pò rende efficace dopu parechje punture à l'agulla per impedisce a contaminazione è evaporazione.

Vulete sapè se sceglite septa in pre-slit o micca? Verificate stu articulu: Cumu sceglite una pre-slit o micca?


4. Estratti è Leachables

Quandu travaglia con mostbuli sensitivi, hè critica da cunsiderà estrazioni in u materiale di settembo:

Estratti Low: Selezziunate a septa cù estratti bassa per minimizà u risicu di contaminazione. PTFE hà estratti bassi cumparati à materiali basati in gomma.

Normi ​​di prova: Alcuni fabricatori furnisce dati nantu à l'estracabili; Revisate queste specificazioni quandu sceglite un septum.


5. Resistenza di a temperatura di alta temperatura

Pensate à a gamma di temperatura in quale u vostru sistema HPLC operanu:

Temperatura alta: Se a vostra applicazione implica alta temperature, assicuratevi chì u materiale di secundore pò resistisce ste cundizioni senza degradazione.

Applicazioni Criogenichi: Per e applicazioni criogeniche, selezziunate un materiale chì mantene integrità in temperatura bassa.


6. Proprietà fisiche

E caratteristiche fisiche di u septu ùn pò ancu affettà u rendimentu:

Thickness: Thicker Setepta pò furnisce un sigillo megliu, ma pò esse bisognu di più forza durante a penetrazione di l'agulla.

Hardness: Materiali più solti pò furnisce una megliu resealabilità ma pò esse più suscettibile à u dannu durante l'usu ripetuta.


Selezziunà u Settu Mix di HBLC hè previstu currente di cumpatibilità solvente, capitabilità, a capacità di sequitazione, resistenza à alta temperatura, è bisogni analetti à alta temperatura, è bisogni analetti à alta temperatura, è bisogni analetti à alta temperatura, è bisogni analetti à alta temperatura, è bisogni analetti à alta temperatura, è bisogni analetti à alta temperatura, è bisognetti agriculi Cumprendu e proprietà di materiali diffirenti è e so applicazioni, circadori manca significati significati significativamente l'accuratura è a affidabilità di l'analisi HPLC. A scelta bona ùn solu ùn aduleghja solu un performance, ma minimizza i risichi utilizati cù a degradazione è a contaminazione di a mostra è di contaminazione di a mostra.

Indagazione