mzteng.title.15.title
Cunniscenza
Categorie
Inquilla

Chì hè a differenza trà u filtru di a Siringa PVFF è PVDF?

U 11 di uttrettu, 2024
Filtri di siringasò un strumentu essenziale in u laboratoriu, usatu per filtrà liquidi per caccià e particelle è i microorganisimi. Trà i diversi materiali chì ponu esse usati per siringe filts, poluetrafluhiletil (puttetonia) fluoroide powinylivel A capiscanza di e differenze trà sti dui materiali sò essenziali sò essenziale di scegliendu un filtru chì adenta u vostru bisogni di u laboratoriu specificu.

Quistificamenti dumandò spessu annantu à i filtri siringi, assicurattivve di Verificà stu articulu informativu:U tema di u filtru "Siringa" 50 dumande spessu


Proprietà materiale


PTFE (poltetrafluonoethylene)

Composizione chimica: PTfe ISISTRI DI SULLA ATOMSA DI CARBONA E FRILORIANTI, IN FORMANTE UNA STRUTTURATTAMENTA Altamente stabile.
Hydrophobicity: PTFE hè hydrophobic in a natura, chì significa chì a repulsione l'acqua è ùn pò micca esse usata in modu efficace in soluzioni aquosa. Sta pruprietà face ideale per filtrà solventi aggressivi è acidi forti.
Resistenza alta temperatura: Ptfe Can Ststand Forsteratures from -80 ° C à à 150 ° Cé à automoble de variezza.
Resistenza chimica: Esposite resistenza eccellente in a più chimica, cumprese l'acidi aggressivi è basi. PTEFe ùn porta nastra in u filtrate, assicurendu alta purità di a mostra filtrata.

Pvdf (polivinylidene polivinidene)

Composizione chimica: Pvdf hè cumposta da ripetiri unità fluoroide viniledi, facendu un polimeru chì hè sia flessibile è forte.
Hydrophilicità: A cuntrariu di PTFER, PVDF hè idrophilic è pò interagisce cù l'acqua. Questu permette chì hè adupratu in modu efficace cù i solventi attuali è organici.
Resistenza alta temperatura: pvdf hà una gamma di temperatura di a temperatura, è capace di ritruvà temperature da -200 ° C à 260 ° C. Questu fa adattatu per l'applicazioni chì necessitanu una stabilità termale alta.
Resistenza chimica: Qualche Pddb hè resistente à parechje chimichi, hè generalmente più reacciatu chì ptafe. Hè particularmente efficace à Filting Solventi Organici Mondiari, Ma, ma pò micca esse adattatu per l'acidi o baste.

Vulete sapè a cunniscenza completa nantu à u filtru di siringa, per piacè verificà stu articulu:Guida Compreensivu À Siringwe Filters: Caratteristiche, selezzione, prezzu, è usu


Applicazioni Filtrazione


Applicazioni adattate per i filtri PTFF

Solventi corrosivi:Filtri di PTeFeavè una alta resistenza chimica è sò ideali per i solenziali corrosivi, cumpresi acidi è basi cuncentrati.
A filtrazione di gas: a natura idrofobica permette à i filtri PTUE per esse adupratu in l'applicazioni di filtrazione di gas induve l'acqua deve esse escluduta.
A cromatografia: filtri pte sò spessu aduprati in cromatografia per pruteggià l'instrumentu da a contaminazione senza restractà.

Applicazioni adattate per i filtri PVDF

SAMPLES BIULDOMI:Filtri Pvdfsò membrane bind of proteine ​​adatti adattati per l'applicazioni chì implicanu i proteini è i mostri biologichi.
Filtration HPLC: Sò assai usati per filtrazione di fasi mobili è mostri in altu cromatografia liquidu di u rendiment (HPLC) perchè sò cumpatibili cù solventi d'acqua è organiche.
L'usu di u laboratoriu generale: I filtri PVDf ponu usati in una varietà di ambienti di laboratori chì necessitanu resistenza chimica moderata senza u risicu di proteine ​​light.

Caratteristiche di rendiment

Rate di flussu

Filters PTEFER: Generalmente anu tarifi di flussu più bassu cà u PVDF per a so densa struttura è natura idrofobica.
Filtri Pvdf: Generalmente offrenu tassi di flussu più altu perchè sò bagnati megliu cù soluzioni acquatiche, chì accelera u prucessu di filtrazione.

Extracture

Filtri ptteri: Sò cunnisciuti per e so estratti bassa; ùn si allughjanu micca cuntaminanti in u filtrate, chì hè criticu per l'analisi sensibili.
Filters Pvdf: Achisenu ancu allargate basso, ma, puderanu esse ligeramente più altu ch'è ptfe à causa di a so natura hydrophilica. Tuttavia, sò sempre cunsiderati adatti per l'applicazioni analitiche.

Cunsiderazioni di costu

I filtri Pvod anu tendenu à esse menu costu da i filtri PTFER per e differenze in i costi di materiale crudu è i prucessi di fabricazione. Questu costu-efficacità face PVDF una scelta populari in parechji ambienti di laboratoriu limpeter di budget.

Vulete sapè i dettagli cumpleti nantu à cumu sceglie u filtru di siringa currettu, verificate stu articulu: Cumu selezziunate u filtru di siringa currettu per a vostra preparazione di mostra?
Cunclusione

In riassuntu, tramindui i filtrici di Siringe PTFD è PVDD anu proprietà uniche chì facenu adattati per l'applicazioni sfarenti:

Filtri di PTeFe:
Megliu per solventi corrosivi è filtrazione di gas.
Hydrophobic; micca adattatu per e soluzioni acquose.
Resistenza chimica eccellente cù estratti bassa.

Filtri Pvdf:
Ideale per mostri biologichi è applicazioni HPLC.
Hydrophilic; cumpatibile cù solventi attuali è organici.
Tariffu di u flussu più altu, ma ligeramente più reattivu di PTFE.
Scegliendu tràFiltri di Siringe PTFER è PVDDepende da i requisiti specifici di a funzione di u quartizione di u travagliu di compurmazione à a manu, cumprendu a natura di i solvicets implicati, cundizioni di temperatura, è sensibilità per l'estrazioni. A capiscitura di queste differenzi aiutanu à i circadori selezziunate u materiale di filtru appropritatu per risponde effettivamente i so bisogni sperimentali.
Indagazione